HVEM ER JEG ?

Hvem er jeg ??

 

Ja, det har jeg lurt på. Hvem er jeg??  Hva er jeg?  Eller for ikke snakke om, hvor er jeg??  
og hvorfor blir jeg ikke kvitt syndromet å aldri sette punktum på setningene mine??..
og hvorfor skriver jeg med altfor lange setninger? ? og hvorfor  skriver  jeg slik jeg tenker..?
Hva tenkte norsklærer`n  min på videregående når hun ristet på hodet og smilte  lurt til meg?? 
Jeg vet hvorfor, men hvem bryr seg? “Sammadetvel!! “

Da er det heller lettere å si:
Jeg er 35 år (når jeg skrev dette) patetisk nok å begynne med alderen
som om det beskriver så godt.. Jeg  har i grunn heller  aldri følt meg voksen…

På ungdomskolen var jeg en tøff, eplekjekk  , og ei skravlete jente, som hadde 
mange guttevenner  (og jentevenner også da )
 jeg brøy meg ikke stort om hva de andre sa. men etter mange år sier mine venner
at de ihvertfall opplevde meg som morsom, inkluderende, og 
klovnete,  ei som alltid kommenterte  og ei som stort sett var grei. (Det siste, Grei, var det jeg håpet mest på at de synes.. )  J 
(ikke sikkert de tør å si noe annet heller da..)
 

Lærer`n sendte melding med hjem
 
Og skrev “Susann har den høyeste latteren”  … 
Noe jeg synes hun kunne fått 10 poeng for, for det  stemmer jo J

Jeg har 2 søte jenter på 16 og 9 og en kjekk, handy og snill gubbe som jeg kan le med og av. 
Til slutt denne krøllete dotten,  
dvergpuddelen  Louie.. Kjernefamilie sies det 😉
Du finner flere morsomme videoer av Louie, som han heter under kategorien: Bikkja/Ulldotten.

Entertainer
Jeg har siden jeg var 15 år underholdt med sang i bryllup, begravelser,  små konserter
små og store, og i det hele tatt mye morro 
Etter hvert ble det underholdning av annet slag også. 
Jeg liker å parodiere og tar meg ikke nær av om noen vil parodiere meg. Fritt fram.
Jeg elsker alt jeg kan le av og satser på at det bare kan forlenge mitt liv.
Jeg hadde mange parodier og morsomheter på blant annet bekostning av min gamle bestemor, 
som jeg  en gang inviterte  til å se  seg selv.  Hun likte det hun så og lo godt. 🙂 Takk o lov for at hun ikke kastet tomater,
eller slo meg med veska eller paraplyen… 

 Jeg kan vel innrømme at  jeg kom til denne verden med  litt mer energi og munndiaré enn gjennomsnittet. 
Det har vel blitt litt mere stille med årene, men  jeg har ikke planer om å brenne inne med 
tullprat eller annet jeg har på hjertet selv om min helse og fysiske helse  gjør at jeg må begrense
meg i stor grad.  😉  

Jeg drømte vel  og om å bli skuespiller (hvem gjorde ikke det?..)  så dette er vel det nærmeste jeg kommer, 
med husmorsmurferiene mine.

 I 2006 tok livet en annen retning og min energi tok slutt. Mitt  store batteri var flatt…
Jeg  var  alvorlig syk og må innrømme at jeg ikke
viste hvilken retning dette ville gå… 
Jeg har brukt mange år på å komme meg. Veien har vært lang og  det er fortsatt langt å gå  før jeg
(forhåpentligvis) er tilbake  100%. 
Jeg har ME (kronisk utmattelses syndrom blant annet) For spessielt interesserte,    http://menin.no/om_m_e_/ 
Av den grunn har jeg vært borte fra “rampelyset” noen år.

Det er mange som lurer på hva jeg har gjort for å bli bedre . Det er desverre ikke bare en ting eller en tablett jeg har tatt,
så  her får jeg ikke fattet meg i korthet… ( ikke her heller..)    Jeg blogger på-igjen? 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN,
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

På denne siden vil jeg også publisere om jeg deltar på musikalske arrangementer
eller skal underholde av noe slag.

#selfie #susn #susn.blogg.no #biografi #selvbiografi #musiker #sanger  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg