KALENDERLUKE 1

Jaaa,  neeeeiii, jeg har ikke lovet noe kalender, meeen,  liker jeg å skuffe
mine venner? Nope!  Gjør jeg det da? NOPE! 
Her er min kalender til deg. :)) Dagens  luke. 

 

video:kalenderluke 1 2012
Jeg har lovet meg selv å være liiiitt anstendig… så jeg velger meg
søndager …som ifjord. Da tar vi skjerpingssøndag… søndager
må være litt seriøse dager… 😉
 
HUsk  hvis du bare skal se kalenderen må du kanskje trykke på  meny
og kategorier på venstre side. 😉 

De fleste kalendervideoene er lastet opp bare på bloggen og ikke
på youtube, derfor trenger du en app, som heter PHOTON
for å kunne se videoene på Ipone og Ipad.

Den ser slik ut:

Når du skal se den , må du trykke på app`n og trykke på blogginnlegget
mitt, så på et tegn nede i høyre hjørne som ser ut som et lyn.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE
LINKEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi, susn.blogg.no

#humor #kalender #idiot #video #morro
 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg