KALENDERLUKE 3 JULEN

 Her harù luka di. 🙂 Håper du liker det du får! 

Skjermdropp av videoen. 
Se video, trykk på playknappen.
Har du ikke sett på iphone eller ipad, last ned APP`n som er avbildet nederst på innlegget. 
video:kalenderluke 3 2012
RANDOM…
…Sånn eller`s… i fall du lurer… Hva jeg har gjort idag., Joo…Jeg har grubla… om 
Hverdagsproblematikk for mødre…. som sikkert mange flere enn meg
har spekulert og grubla litt i før meg… 
 
MINE PRIVATE TANKER FOR KVELDEN:
Hva gjør tannfeen når “DEN” ikke har kontanter…? ..hmmm…Visakortet
blir jo liksom litt teit det og…hmmm… pengejakt  ble det nok…heheh..
eh…ja, på tannfeen altså. 
Ha en fin dag! 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen.

#julekalender #humor #tull #idioti #morro #humorblogg #vits

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg