KALENDERLUKE 7 JULEN

Kalenderluke 7
 

video:kalenderluke 7 2012

Hepphepp… du holdt på å bli sur du….? trudde jeg hadde glemt deg..???
Neidaneidaneida… glemmer mye men ikke morro…  

En aldri så liten snut (videoklipp) fra en av mine stadige
tilbakevendende blogglesere… Ja, det er jo selvfølgelig morra
mi… for vet du hva? Hvis ikke en gang morra di leser bloggen din
da “suger” bloggen din… mulig den “suger” ellers og, men morra mi
ser faktisk på bloggen… så en liten hyllest til lesere må man ha….he…ja, …

Ha en fin frædda alle sammen. “forsyn dere av fruktfatet mitt” 😉 :))

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE 
LINKEN, OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi

Vil du følge meg på Instagram heter jeg: Susnpusen

Får du ikke sett filmene på din IPAD eller IPHONE, er det fordi de
vises i Flashplayer. For å kunne se de  må du laste ned APP`n PHOTON,
Så åpner du siden i gjennom denne app`n, og trykker på lynet, symbolet
i høyre hjørne.

#nissen #julekalender #jul #fruktkurven #fat

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg