KALENDERLUKE 11


Skjermdump av videoen nedenfor.
video:kalenderluke 11 2012

Det er absolutt hyggelig at så mange ser på disse julekalenderene mine.
Jeg skjønner jo det at vi er likesinnede… 😉
 
Jeg må innrømme at jeg hadde mange luker ifjor også…og noen som
ble pulisert og maaange som bare var egnet for familie.  Min
familie vel og merke. De er ikke av de mest høytidelige og deilig er det.
Så til jul fikk de “kalenderlukene som aldri ble publisert” på DVD.
Disse var litt i overkant av hva jeg legger ut her (for de tåler det…) , men
jeg må innrømme at jeg ble litt paff da fattern skulle  sette på denne i 
juleselskap… eh… Tenkte jeg: “Er du nå virkelig så sikkert på at du skal 
det fatter`n? ” spurte jeg. Han synes det måtte være et hyggelig innslag…
Hjææælpes, tenkte jeg, men alle i familien sier ihvertfall at de er like glad
i meg enda…og følger stadig med på bloggen i år, så det var nok “akurat passe”
tenker jeg…  Alle tålte vitsene og ingen følte seg støtt… ikke mer enn at de 
fortsatt følger med ihvertfall. 😉

Kos deg med luka di , enten du er familie eller bekjent eller nær venn. 🙂 

 

VIL DU FØLGE DENNE BLOGGEN PÅ FACEBOOK; TRYKK PÅ DENNE
LINKEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen

#dust #vits #glede #humør #humor  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg