Orddeling og andre skriveleifer, hvor skal man dele opp ordene ?

video:orddeling og andre skriveleifer

Feil ! Feil ! Feil ! Feil ! 

Usikkerhet kom treng deg på her skal du mer usikker bli..

Hvordan skal man dele ord, hvordan skal man skrive, bør man
skrive “man”, hvor skal jeg sette komma, bør jeg ha punktum?
Hvor var du når lærer`n gikk gjennom dette?
Kan jeg skrive prikk prikk prikk…eller det det et syndrom i seg selv?
Jeg har spurt meg selv flere ganger bare les HER PÅ DENNE LINKEN

Spørsmålene er mange. Jeg for min del, frykter noe jeg en gang hørte
noen hadde opplevd. Han hadde skrevet lang melding i meldingsboka
til kloningen og fikk den i retur RETTET I RØDT. Kjære venn… tror jeg hadde 
dævva… apropo dævva. (dæva) Det er helt greit å skrive på dialekt… i Nittedal sier vi
forøvrig bannan…med to n`er.

Smil til verden og verden ler av deg 🙂 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
(evnt Logg deg inn) OG MELD DEG INN I GRUPPEN: Susns sang og smruferi.
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg