Sang for dere. :) JA VI ELSKER DETTE LANDET….

 

video:ja vi elsker dette landet

GRATULERER MED DAGEN ! 

Er det noe som rører meg, er det når jeg hører “Ja vi elsker. “
På samme vis som i visse setninger i en annen sang som lyder som “Tider skal
komme, tider skal henrulle, slekt skal følge slekters gang…” 

Derfor en aldri så liten privat gjennomkjøring ved pianoet for 
å forberede meg, og for  ikke å bli FOR rørt… :))
Her fra morgenkvisten opptak (2011)
Igår tok jeg meg i…fordi jeg har Spotify i bilen,
å taste inn “Ja vi elsker”…heheh… ja, jeg føler meg litt snodig
da.., automatisk kommer alle Ja vi elsker etter hverandre… og
jeg  flirer litt for meg selv… da de spilles en etter en i ulike varianter..

  

Nok til å bli rørt er det bare å finne frem flaggene… 
innerst ligger det flagget mamma skrev navnet mitt på når jeg var baby…heheh
det står svakest, så kommer mitt eldste barns navn litt sterkere , så mitt yngste barns navn…
ja, da svelger jeg da og… det skal ikke mer til. 

  

…en ting som IKKE rører meg er paraplyene.. 😉 

Hilsen Takknemlig for å bo i “Dette Landet”  som vi elsker 🙂

VIL DU FØLGE MEG PÅ FACEBOOK:   TRYKK HER  og meld deg inn i gruppen med navn
Susns sang og smurferi 😉 

 

FIKK DU IKKE SE VIDEOEN: Det kan være at din telefon ikke støtter detprogrammet
som videoene her på blogg.no blir lastet opp i. Du kan laste ned en APP kalt PHOTON.
Bilde av en jordklode. Da kan du etterpå åpne denne siden gjennom denne appèn og se
videoen ved å trykke på symbllet-lynet i høyre hjørne. 🙂

De filmene som jeg laster opp på youtube får du sett uten denne appen. 

#javielsker #norgesnasjonalsang #nasjonalsang #opptak #live #sang #sangopptak
#vokalist #norskeflagg #bunad #regn 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg