DIY- Interiør, forandringer uten store kostnader.

Billige  forandringer av gamle detaljer. 

Jeg må innrømme at disse  omgjøringsprosjektene mine er
fra “svunnen tid.” De  fleste gjenstandene har blitt nye for  en stund siden.
Hjemme har jeg ikke hatt så mye prosjekter på småting for der er det ikke
igjen så mye gammelt, men på hytta, der
har jeg hatt noen  “fra gammelt til nytt prosjekter.” ..det er jo alltid litt morro 😉
Her har det vært litt å ta av.


” Lykken er å være 2 med en kjæreste så god ” 

Sengegavlene var malt i en bondeblå farge, det var dørene også. Vi malte de bare fort mens solen var
bak en sky og vips var de hvite med  en utvalgt tekst på jenterommet. Rommene er fortsatt i panel
så her har vi noen kommende  prosjekter, …når jeg finner det for godt. 😉

                            
                            “Barndommens lykke er å bli elsket”

                            
                            “For livets glade jenter går solen aldri ned “

                                
                                Før bilder av sengegavlene.                   Denne var det 3 lag med stoff på

Det er vist flere som har  prøvd å pusse opp denne krakken før meg, for den tok av 
2 lag med stoff , pluss en vevet  duk. :))

Slik ble den :

                                   
                                            “Få ikke flis i fingern sa kjerringa, gubben klødde seg i huet “
                                 

Stoffet er etter de første gardinen, så det er vel på tide å trekke om igjen, for de er jo helt 
anderledes nå :))
Skrift er jo litt i vinden for tiden og jeg er av de som liker det. Disse er malt  for 3-4 år siden.
De er ikke så perfekte for de er bare malt raskt med egen skrift og acrylmaling.
De får komme siden for nå er det tid for Gluten, melke og eggefrie VAFFLER med søstern.
Vil du ha oppskriften, så bare trykk på den “fargede” teksten. Jeg har malt dørene også med sitatet.

Får vel legge ved et bilde fra serveringa. En til meg og en til  søstern … 😉 <3

                                   

#diy #malepågammelmaling #fragammelttilnytt #trekkeomsmåmøbler #trekkeom

 

6 kommentarer
    1. Så herlige uttrykk 😀 Morsomt med litt skrift som sier noe, man må le litt eller humre litt i skjegget 😀 Hi-hi.. Vafler hørtes også godt ut, men jeg er på spa-hotell og har spist ALT mulig annet godt, så vafler får bli en annen dag 🙂 Ha en fin kveld med søster, jeg er på spa med min søster 🙂

    2. Så utrolig flott det ble 🙂 Og den krakken bare likte jeg, rålekker 🙂
      Men har du skrevet det selv, eller er det ferdigkjøpte ord til å skrape på?
      Haha likte bilde med vafler, en til deg og en til søstern 🙂

    3. Lisbeth Pedersen: Tuusen takk for det ! 🙂 Jeg har skrevet det selv…med acrylmaling. Jeg har og skrevet på alle hyttedørene også… ( tar igjen for den litt minimalistiske stilien hjemme..) 🙂 😉

      heheh, ja, hun fikk servert det lille… noen minutter sa hun ikke noe, før vi begynte å storflire 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg