Superenkel oppskrift på Påskeharebaby`n.

Ferie er tid for tid. “Strikkedøden og heklefeber.” 😉

Tid for å gjøre ting jeg ikke husket at jeg kunne 😉
Jeg må innrømme jeg ikke er noe strikkedronning , men
hvis jeg nå begynner med det igjen så  kan jeg sikkert utvikle det til litt mer enn
dette. Jeg liker best å hekle.Tanken var god og resultatet var søtt <3 🙂

          

Det morsomste var at jeg bad minsten om å legge opp masker…-“for det 
er jo du så god på!” <3
Hun la opp flittig. Harepusen kunne nok vært litt mindre,  denne første endte opp på
36 masker. Strikket til det ble en firkant.

  
 
 
 

Som på øverste bildet, begynner du med å sy en trekant på halve firkanten. (Jeg har sydd med rosa
tråd , men den synes litt dårlig), Så snurper du sammen trekanten og putter vatt i.
Dette blir hodet. Bedre oppsrkift hos Hekleguri.com  Tusen takk for inspirasjon. 🙂
Selv må jeg innrømme at jeg ikke hadde vatt her på hytta så det ble
“bommullspads” 😀 Så denne kan ikke vaskes 😀
Ikke kan jeg huske å ha laget dusk siden barneskolen heller, men en søt
liten rumpe ble det. 
Denne kaninen hadde nok fint kunne vært hekla også, så får prøve det og 🙂 

VIL DU FØLGE MEG PÅ FACEBOOK TRYKK HER og meld deg inn i gruppen.
Susns sang og smurferi. 

 

#enkelstrikkeoppskrift #påskehare #strikketkanin #strikkakanin #strikkaharepus

 

9 kommentarer

Siste innlegg