VINN PERSONLIG COACHTIMER. telefon/skype/personlig GIVEAWAY. -GRATIS COACHING-

 

Vil du delta i trekning om å vinne timer til coach?
COACHING pr TELFON, SKYPE ELLER MØTE, DU BESTEMMER SELV.
Savner du noe i livet ditt? Eller trenger du noen push på veien?

Jeg er så heldig å få lov til å ha GIVEAWAY på Coachingtimer hos en coach jeg selv har brukt. 
Jeg har hatt stor glede av å gå til en coach. Roger kan også bruke ENNEAGRAMMET som hjelpemiddel
som er en spennende måte å finne ut av hva salgs personlighet man har. Dermed kan  du hjelpe deg selv
 å komme deg  ut av dine ubeviste  og kanskje negative mønstre. Det er bare en av retningene blant flere Coachen
bruker.

Roger tilbyr også fjerning av fobier ved hjelp av en NLP teknikk. Dette er en metode som IKKE 
er eksponeringinsterapi, men kun en mental reise som tar under 30 minutter å gjennomføre.

Du står fritt med din premie til å bruke timene dine over telefon eller skype, eller om
du vil komme til Nittedal eller Trondheim som Roger holder til annenhver uke
på hvert sted. 


Coaching
– frigjør og utvikler ditt potensial
– hjelper deg til selvhjelp
– er å ha din egen personlige, mentale trener
– henter ut det beste i deg
– hjelper deg med dine frykter og fobier. 

Coachen hjelper andre til å lykkes uten at de blir fortalt hva de må gjøre.
En coach arbeider gjennom å stille spørsmål som skaper refleksjon, ettertanke og erkjennelser.
Du kan og bruke dine timer til samtaler  om du ønsker det.

Du kan vinne Oppstart og 3 sesjoner med Coach`n Roger i Nittedal eller i Trondheim.
Nittedal ligger 4 km uttafor Oslogrensa mot Gjøvik.
Roger har hjupet meg et godt stykke på vei, på min vei i livet.
Du kan lese mer om Coach cafe og tilbakemeldinger,
og hva kunder har fått hjelp til  på DENNE  siden. 

DENNE siden kan du like Coach cafe sin Facebookside . 

SLIK KAN DU VINNE DINE COACHINGTIMER: 
Lik og Del dette innlegget på Facebook, = 1 lodd
Meld  deg inn i gruppa og del : Susns sang og smurferi, på Facebook = 1 lodd
Lik Coachcafe. og del innlegget = 1lodd

HUSK: Når du har gjort dette sender du mail på [email protected] og skriver
Navn, telefonnummer.hvor mange lodd du skal ha. 🙂  
Trekning blir foretatt: 27 september, og jeg publiserer vinneren 29 september. 🙂 

Ved at du melder deg inn i gruppa mi, kan du også følge min blogg. Her 
publiserer jeg også om jeg deltar på sang / musikkarrangementer. 🙂

Dette er din mulighet til å gi deg selv noe du kan ha behov  for nå, senere, hver dag
eller ved en senere anleding. 🙂

Kjærlig hilsen Sus`n <3 

 

#coach #hjelptilselvhjelp #føldegbedre #angst #fobi #selvhjelp #bedrehelse
#helse #feelgood  #giveaway #konkuranse #vinn

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg