Sang til leserne idag / opptak.

Et opptak fra spillekroken til leserene mine.

Jeg har brukt laaang tid på å finne ut hva slags el-piano jeg skal ha…og i mellomtiden har jeg spillt 
på  det jeg kjøpte for konfirmasjonspengene…og det var jo så godt som igår…eh..
synes jeg da… så en synth oppå der igjen for  få flere lyder.
Denne helgen er jeg i avgjørelsenes tid. 

Til mine naboers store glede skal jeg IKKE arrangere private Gudstjenester her på søndager,
Selvom det kanskje hørtes slik ut en stund idag…
det var BARE så Fessstlig å prøve alle orgellydene i CP-4  hihihihi.

Det mest morsomme var at jeg ble noen hakk bedre på å spille gitar…
Jeg fant ikke den lyden  jeg kaller Ørkenfele, men en annen type steelgitar
lot meg spille Hotel California i en bedre versjon enn pianolydversjonene… 

Så denne fine gitarlyden her gjorde at jeg husket de gangene jeg har sunget denne
sangen. Det og for omtrent 20 år siden..eh…det var nå jeg skjønte 
at det gamle pianoet mitt faktisk var eldre enn “nesten nytt” 😉

ENJOY Opptaket! FINN DEG ET HEADSET. 🙂
Morro å sveipe seg gjennom lyder og spille ulike sanger.
 

video:du er den ende sang

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER 
OG MELD DEG INN I GRUPPEN:
Susns sang og smurferi. 

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM: Heter jeg susnpusen 🙂 

 

 

#video #CP4 #sangopptak #elpiano 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg