En til meg og en til forskning. Lapper med Mening.

I min iver etter håndarbeidsideer  “datt”  jeg inn i denne gruppa.
 
Lapper med Mening. Lappene var fine de, men det var og en mening med de, <3
Inntektene går til forskning på ME. <3

Jeg heklet et skjerf. Oppskriften finner du ved å TRYKKE HER. Eller hvis du har problemer med å finne oppskriften: TRYKK HER

Garnet var så fint så jeg tenkte jeg kunne lage en lapp til dette lappeteppet til damene i denne 
gruppa. LAPPER MED MENING. TRYKK HER hvis du vil sjekke det ut.
Det var noen vakre tepper med lapper som målte 20×20 cm.  

Det neste jeg leste var: 
Inntektene fra lappeteppene skal gå direkte inn på en konto jeg 
har fått av Fluge og Mella, øremerket forskning på Rituximab og Me.
“ME LIKE !!! ” Tenkte jeg. :-))

Jammen skulle jeg kunne bidra med mitt til dette teppet og forskning. Jammen
kunne jeg bidra til at det kan komme medisiner for denne sykdommen
som slår ut mennesker så veldig. Her kommer mitt bidrag. Min lapp. Og flere
blir det sikkert. 
Hva er ME ? TRYKK HER Hvis du vil vite mer.  

                                  

Synes du den blé fin? Hva dynes du om skjerfet?

VIL DU DELTA I AUKSJONENE OG BY PÅ TEPPENE OG ANDRE PRODUKTER;
MÅ DU MELDE DEG INN I GRUPPA : Auksjon Lapper MEd mening.
TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN, SÅ KOMMER DU RETT INN PÅ DEN SIDEN PÅ FACEBOOK. 

Tusen takk til den unge , spreke modellen som stillte opp på 2 minutters varsel, når jeg selv
så ut som et takras. skulle tatt seg ut om mine lesere fikk se meg da 😉 😉 hihihi.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK. TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN.
(Evnt. LOGG DEG INN) OG MELD DEG INN I GRUPPA: 
Susns sang og smurferi.

På Instagram heter jeg: Susnpusen.

#MEforskning #inntektertilforskning #Lappeteppetilforskning #hekling #oldemorruter 
#hekleoppskrift #håndarbeid. #ME #auksjon #helse #forskning #myalgiskencefalopati 
#kronisksyk 

4 kommentarer
    1. Hei på deg på en fredag 🙂 Det ble kjempefint teppe, skjerf , hva man vil 🙂 Og det er jo utrolig kult at du kunne lage noe selv til inntekt for forskning på området <3 Herlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg