Heklastash i siste liten. Stivet og hengt på treet.

Snøkrystaller ble fine duker


 

Oppskriften fant på Heklesiden på Facebook.

Jeg startet med noen snøkrystaller, så ble det noen lilla adventsduker og stjerner,
før de nå ble røde juleduker.

 

Disse med  metalllignende garntype. De er i sølv 🙂

Denne gangen prøvde jeg å stive de i skummamelk. Jeg tror jeg holder
meg tro til sukkerlake jeg, det var mer suksess , som
i innlegget fra “Oldemors gamle truser”

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no

Vil du følge min blogg / meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen

#hekla #crochet #crocheting #heklede #snøkrystall #heklasnøkrystall #hekladuk
#heklastash #DIY #julepynt #hjemmelagetjulepynt #hjemmelaget #homemade
#christmas #juletrepynt #christmastree 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg