KOMBINISSE. Penisvarmer, dassrullnisse og flaskevarmer til årets hjemmelagede julelikør.

Jeg tenkte stille han i kategorien Penere dassrullnisse.
eller hekla Pen-nisse
Jeg rakk ikke hekle sekken, men  “MYE” kan jo puttes i denne  
.
 
For ca 40 dager siden laget gubben noen edle dråper kalt P4`s JULELIKØR, 
De er blitt enda edlere og blandet med mye “jul” og kanskje er du en av de som får en slik
i julegave, eller som en ekstragave fra oss.  


Kategorien dassrullnisse

Joda, jeg har leita etter oppskrift på hekla dassrullnisser, men enda ikke funnet
noen jeg synes var fine. Denne er nok heller ikke  av de fineste , men
i det minte finere enn de dassrullnissene jeg selv laget av papp og papir for..tja.. 30 år sida.. ugg!
Det var lenge siden… eh.. oi..ogsåvidere..

Denne kan du lage etter størrelsen på din dassrull, eller for all del større eller
mindre alt ettersom du skal lage den til en penisvarmer. Ps. Lag også med
en sekk da.. til nissens pung…, eh..nei, julenissesekk..

Er det noen som vil ha oppskrift skal jeg nok klare å skrive en.
Da redigerer jeg innlegget etterhvert.

Er fullt mulig den får flere detaljer etterhvert. 🙂

 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER 
PÅ DENNE LINKEN /TEKSTEN, OG MELD DEG INN I GRUPPA:
Susns sang og smurferi / susn.blogg.n

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen 

#julenisse #hekla #heklad #crochet #heklanisse #hekletnisse #heklajulepynt
#julelikør #p4sjulelikør #flaskevarmer #flaskeskjuler #heklaflaskeskjuler
#penisvarmer #heklapenisvarmer #williewarmer #willie #heklapenisvarmer #crochetwilliewarmer
#dassrullnisse #dorullnisse #hekladorullnisse #hekladassrullnisse #santaclaus

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg