Hekla baby og barnepynt. <3

Amigurummi / Bamse i luftballong.

Jeg har alltid ønsket meg en tur i luftballong…, fra jeg var veldig liten.
Det stod en luftballong klar for tur i strøket der vi bodde…
Jeg drømte meg vekk. Siden det har jeg ønsket meg en slik tur…, men må innrømme
at det ikke er fullt så sikkert jeg hadde turt det nå..Er jeg blitt gammal da?

Denne er hekla og ikke fullt så skummel.
Oppsrkift har jeg ikke klart å lage, så jeg får vel lage en til og skrive opp
en form for oppskrift etterhvert.

 

Luftballongen består av en heklet ball / runding, 
og fletta tråder, som bare er sydd på ballongen noen steder.

Bamsen ble heklet en stund før luftballongen og hører ikke til. Oppskrift er
kjøpt på Stoff og Stil på Alnabru.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

FØLG MEG PÅ INSTAGRAM: Susnpusen. 🙂

Deler av dette ble publisert  i et tidligere innlegg , med mer interiør
fra barnerommet. TRYKK HER, hvis du vil se resten.

#hekla #crochet #heklastash #heklapynt #amigurummi #interiør #heklainteriør #barnerom 
#pynttilbarnerom #heklatilbaby #baby 

 

7 kommentarer

Siste innlegg