Nittedal – Kulturbygda vår.

BYGDEROCK 2014 

LIVE opptak fra Bygderock. The Session er et av de mange dyktige bandgruppene vi har 
i Nittedal,  en bygd med et rikt Kulturliv. Nittedal er en fin bygd å vokse opp i
for de som driver med aktiviteter som musikk, kor, teater, dans idrett og de fleste andre aktiviteter.
(Jeg finner det lettere å bruke scene mer enn de eviglange fine skiløypene vi har)  😉

 

The Session –  
Det er absolutt verdt å få med seg en konsert med denne dyktige gjengen.
Jeg var vikar for Marit denne dagen. Her  synger jeg stort sett de lyseste stemmene 
i låtrekka, her  sammen med bandet og de andre vokalistene Bente og Egil . 


FOTO: MORTEN SYRENG

 Noen av låtene fra Bygderocken i dette opptaket.
“/>

Jeg har tidligere lagt ut et blogginnlegg med et liveopptak  av en hel låt. TRYKK HER for 
å høre. 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER, OG MELD DEG INN I GRUPPA:
Susns sang og smurferi. Her blir det og publisert steder jeg opptrer. 

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, heter jeg : Susnpusen

 

 

 

#bygderock #Nittedal #band #thesession #opptreden #liveopptak #susannsundquist #susn 
#nittedalsband #hakadal #thesessionnittedal #musiker #norskeband #vokalist #musiker 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg