Fra Retro til Landstil, DIY – Gjenbruk.

Det var en gang noe gammelt…

Et lite Retro bord, var rødt, nå er det laget så det akkurat passer inn i hjørnet sitt på hytta.
Her på hytta er det enda rester etter den forrige eieren. Jeg har  allerede malt det hvitt fra før av, men
det måtte vente med bordet. Dørene måtte få noen fine ord først.

Jeg liker best firkantede former, men dette buekantede bordet passet faktisk fint til den 
buede Brunstad sofaen. Jeg ble fornøyd. Likte du det?

Først tegnet jeg teksten med gråblyant.

  

Jeg tegnet også på hjelpelinjer, før jeg malte med acryl maling.
Det sitter nok ikke evig, men forandringsfryden er stor her i huset så det blir nok ikke det største 
problemet her hos oss. 

“Forandring fryder, sa kjerringa og snudde på rundbordet” 😉

Eller :

“Forandring fryder, sa kjerringa og gikk hjem til gubben ” ..eh.. 

Alle dørene kommer i et annet blogginnlegg.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi. 

Der vil det også komme informasjon om steder jeg opptrer med sang. 🙂

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, HETER JEG: Susnpusen 

Likte du dette innlegget, blir jeg glad for at du deler. <3

 

Ønsker alle mine lesere en fin lørdag. <3

#acrylmaling #gjenbruk #diy #kreativt #male #dekor #dekormaling #landstil #shabby 
#gammelttilnytt #brunstad #småmøbler #oppussingavgamlemøbler

 

3 kommentarer
    1. SÅ fint 🙂 Gøy å pusse opp gamle møbler 🙂 Vi har nesten bare gjenbruk av møbler her hjemme, liker gammelt og fint miljømessig også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg