Flere UFO prosjekter ferdig.

FO – Noen ferdige objekter gir  God følelse. 

Det er så mye fint å lage, og det er så lett å starte på nye prosjekter..

 

Det er bare så kjedelig å fullføre. Hvis kreativiteten stoppes av  litt motsand, eller for at jeg angret
for at jeg hadde begynt så er det så enkelt å gjemme det bort..
og veldig vanskelig å ta det frem igjen…, men jeg trengte litt sofatid (…) og litt ro, så da er det hekling som 
gjelder. 

Inspirasjonen  kom med varmen på verandaen. Verandaen kommer til å bli fargerik.
Dette er en av de fargerike tingene som skal pryde den ene verandaen.

Det var bare en pute av disse lappene som var planen, men det ble et teppe. Garnet er Bomull Naturell. 
De er heklet sammen etter å ha søkt på “Join Grannysquare” på youtube.
BTW slik jeg lærer engelsk… så ungene flirer av meg og min engelsk, for den bærer 
tydelig preg av å være oppramsing, som blir gjort i en heklemetodeopplæring 😉 hehehe.. 

Nå blir det heller puter av restegarnet.

Tusen takk til gubben  som kom med et av forslagene til sammensetning.
Han er vel god <3

L O V E 

Ulike forslag:

 

Synes du fargene var fine?
Lider du av samme syndrom FMUFO? (For mangeuferdigeobjekter) 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN,
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi. 

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, HETER JEG : Susnpusen. 🙂

 

#diy #kreativt #handmade #handlaget #grannysquare #bestemorruter #oldemorsruter #hekla #heklad 
#heklet #fargerikt #farger #interiør #fargeriktinteriør #eksteriør #eksterior #colourfull #fargerikt #farger
#håndarbeid #interiørinspirasjon #inspirasjon #fargeglede

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg