Hold på tempraturen med en naken kropp.

Denne dama kan hjelpe deg å holde på temperaturen.
 

Eller holde varmen ute, om det er det som er målet.

Er det inspirasjon du trenger, så får du sikkert det og… 😉

Tuuuusen takk til Elisabeth. H. sin  hobbyside  for mønster / oppskrift på bokseskjuler. TRYKK PÅ 
den blå teksten for å komme til Elisabeths blogg.

Et morsomt lite lørdagsprosjekt.. 

…med detaljer som går fort å hekle ..Jeg vurderte bikinitruse..men da ville det jo sett
ut som om hun hadde den helt oppå magan… 😛 ??

Vortene går innover…men jeg har enda ikke fått til å begynne med “magisk sirkel” 😀 ..og vi er
jo alle ulike 😉 Vil du vite hvordan du hekler bikinien, Se lenger ned.

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN 
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.

I gruppa blir det publisert om jeg opptrer med sang / musikk og hvor. 🙂

Vil du følge meg på Instagram heter jeg: Susnpusen 
 

 

OPPSKRIFT BIKINI / TOPP
3 lm
1fm i maske  nr 2 fra nåla og i den siste, snu
1 lm , 2 fm i første maske  fm  ut omg snu med 1 lm
2 fm i første maske, 1 fm i de neste ut omg, snu med 1 lm
Fortsett slik til du har så stor trekant som pupperen / “geiter`n (..på trøndersk),
jeg laget mine en omgang mindre enn elisabeth på sin blogg 😉
Jeg festet de i boksen ved å sy de fast i hjørnene. 

 

#kreativ #heklet #hekle #heklaoppskrift #oppskriftbokseskjuler #heklabokseskjuler
#håndarbeid #DIY #humor #påkante #pupper #kropp #bikini  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg