Cowboy/-Cowgirlshoot.

Fotoshoot med frynser og høy Iiiha-faktor

Jeg blir nå vokalist i countryband og da er det jo  morro 
med litt skikkelig “køntrilook ” attåt hæstpoppen.. 

 

Opptak og innspillinger av demolåter kommer fortløpende. 🙂 Følg med her på bloggen. 

 

Skal du på cowboyfest?  Eller har du lyst på Chaps, hatt, og annet Cowboyutstyr? 
Da kan du ta kontakt med :

STIRLING STATION. På Facebook.
Tusen takk til Jim og Edel Stirlig for en morsom dag på den kule farmen deres..

Her er det morro for både store og små . Minsten var med å hilste på alle dyrene.
Emu`er, høner, duer og ender. Og på vår omvisning denne dagen hadde vi et følge
etter oss av hunder, hester og en nydelig liten valp med navn “George Clooney ”  .
Og vi fikk se på egg i alle farger og fasonger.

Stirling Station hjemmeside. TRYKK HER.

 

 

Jeg burde tatt av meg hatten for denne tålmodige hesten også. Jeg kan ikke skryte på meg noen
hestevisker/dressur prestasjoner, men den gjorde stort sett som jeg sa og var sååå snill og rolig , fiine hesten<3 <3 <3

 

 

 

 

 

VIL DU FØLGE MEG PÅ FACEBOOK, OG HOLDE DEG OPPDATERT
PÅ HVOR VI SPILLER MED COUNTRYBANDET, TRYKK HER,

og meld deg inn i gruppa: Susns sang og smurferi.
 
Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen.

#cowboy #countrymusic #music #musikk #modell #blimodell #mote #fotoshoot #farm #gård
#friluft #hest #horse #hester #traktor #aktiviteter #aooplevelser #bursdagfeiring #bursdagpågår
#pågård  #skinnklær #frynser #cowgirls 

 

  

9 kommentarer

Siste innlegg