Skatten ingen villa ta med hjem..


Loppemarked er stedet for å finne små skatter.

Jeg kom litt sent til Loppis..15 minutter før  det stengte så jeg regnet med at
det ikke var stort igjen av skatter til meg.

Ikke var formen bedre enn at en kaffekopp ikke så langt unna bilen var det jeg fikset idag. 😀
Rundt meg pakket de ned det som ikke var blitt solgt . 

– “Nei ” sukker jeg.. “da ble det ikke noe lite bord på meg da..”
–  Men den som sukker litt høyt sukker vel ikke forgjeves..
– En hadde fått det med seg , (kraftsukket) og etter få sekunder stod dette bordet oppå kaffebordet
jeg satt ved..

Så da sender jeg bare et takk til universet som sørget for at dette ble mitt For 10 kr.
Så jeg slang på godt med tips . 🙂

 
Slik så det ut….Så pusset jeg toppen…og oljet..

– Jeg oljet med  hvitolje. Som jeg har oljet benkeplata mi med. (3 strøk) 
– Beina malte jeg med helblank hvit interiørmaling.
– Ettersom jeg så det knotete å pusse de dreiede bordbeina vasket jeg  godt først
  og fikk på et strøk med heftgrunn. 
– Som topoil brukte jeg OSMO Topoil, dette er særlig viktig hvis du bruker den på benkeplate.
(Se de ulike oljene nederst i innlegget.) 

Jeg var usikker på treverket, så jeg var spent på om resultatet ble slik jeg ønsket.
LIKT parketten og benkeplata som er hvitoljet eik. Den ble en antydning mer “rosa”
men får si den er innafor.

Følg meg gjerne på Instagram: Susnpusen.

 

 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN, OG MELD DEG
INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.____________________

Synes du bordet ble fint? Den hekla duken oppå er heklet av min Oldemor <3

Jeg ønsker alle mine lesere en fin dag <3

#interiør #benkeplate #DIY #restaurering #gammeltblirnytt #oppussing #kjøkken #hvitoljet 
#kjøkkenbenk #småmøbler #interior #dekorvoks #dekor #pynt #dekormaling #lopper
#loppemarked #skatter 

 

8 kommentarer

Siste innlegg