Heklet sommerens søteste kjoler til jentene.

Sommerens søteste heklakjole. 

 

Kjolen er morsom å hekle. <3 

Oppskriften finnes bare til voksne i str 38 i garn Lana Grosa. Så denne versjonen
er det jeg som har gjort om. Den lilla er i str 140  (nål 3,00) og den blå er i ca 128Trykk for å se.

Jeg har og heklet den i str 42 også, og den er litt lengre. Trykk her for å se hva jeg gjorde.

Den første jeg heklet var i str 36-38 til meg selv og er som de andre heklet i Mandarin Medi garn. 
Derfor blir det färre rapporter enn orginalt. 

Vil du ha originaloppskriften Fant jeg det i ett av heftene fra MbyM 

 

                              

                                 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN OG MELD DEG INN I GRUPPA:
                                                                Susns sang og smurferi.                                                                      

 

                                      Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen                                              

 

Tuuusen milliooooner takk de de GODE jentene som lot meg få publisere bildet av dem <3
                                     Dere er suuuperfiiine!!! 🙂

 

 

#kreativt #hekle #hekling #hekleoppskrift #hekla #hekletkjole #kjoler #mote #håndarbeid #pastellfarger
#pynteseg #hapåseg #diy 3barn #barnetøy #hjemmelagettilbarn #moteklærtilbarn 

7 kommentarer

Siste innlegg