Morsomme gaver til barn og de med minionsdilla <3

Morro med smågaver. <3

 

Den største gleden en kan ha er å gjøre andre glad! 

 

Lua er heklet etter OL-Lue oppskriften. Jeg bare stoppet når den målte riktige mål.
Følg linken om du vil ha oppskrift. 

Vantene har jeg laget oppskriften på, den finner du HER  

                          

Den hekla minionsbamsen finner du oppskrift på engelsk  i samme link som vantene.
Vil du lære å hekle på den måten jeg en gang lærte å hekle på TRYKK HER

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG ELLER OPPDATERES HVOR JEG OPPTRER MUSIKALSK, 
PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: 
Susns sang og smurferi. 

Du finner meg også på Instagram med navnet : Susnpusen

 

Tuuusen takk til denne kjekke, fiiine tanteungen som lot seg avbilde på bloggen <3 

JEG ØNSKER ALLE MINE LESERE OG FØLGERE PÅ INSTAGRAM EN FIN UKE. 🙂

#kreativ #hekla #heklet #hekling #hekleoppskrift #minion #minions #hekletminions
#kreativt #diy #gaveideer #inspirasjon #håndarbeid #handmade #håndarbeidsinspirasjon
#julegave #julegavetips #hjemmelaget #hjemmelagedejulegaver #julegaveideer

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg