Funky music med The Session.

Klar for funk og morro.

Jeg gleder meg til å gå på scenen igjen med denne gjengen.
Vokalister på bildet er Egil Hjorteset, Solveig Borgen og meg.

Dette er en gruppe med trøkk. Flere av musikere  synger og korer
og  blåserekke som blåser lua av deg.
Sist jeg var med The Session var på Bygderock i Nittedal i 2014 og på Buckleys i Oslo i 2015
OPPTAK HER

Medlemmer: Egil Hjorteset vokal – Susann Sundquist vokal – Solveig Borgen vokal Sindre Sandvik tenorsax – Harald Opheim barytonsax – Bjørn Tveøy trombone – Kim Koffeld trompet – Yngve Bjørge trompet Stein Kulseth piano – Øystein Halvorsen gitar – Svein Johnsen bass – Stefan Spång trommer

Sjanger: Soul, Blues, Funk, Rock

Flere bilder og opptak kommer etterhvert.

Vil du følge min blogg på facebook Vil du vite hvor vi spiller og hvor jeg opptrer eller :
TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN 
og meld deg inn i gruppa: Susns sang og smurferi på facebook

Eller du kan også Følge gruppa på Facebook
THE SESSION.

Vil du følge meg på Instagram heter jeg: Susnpusen

#musikk #funkymusic #funk #live #liveopptak #band #liveband 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg