NY LÅT! Hør og stream låta vår.

THE STREAM.NO
Nå har jeg meldt meg på THE STREAM.no på Tv2


Foto: Dag Bryhn – fotodag.com

Låta må stream`es / høres på av deg og dine før 1 mai. Da er tiden utløpt.
Ja, så derfor har jeg det travelt.

Hvis du synes jeg og vår låt fortjener å  havne høyt opp og blandt de øverste 100 har du sjangs NÅ til å bidra
The Stream er en ny musikkonkurranse for TV 2 der nye artister skal oppdages og skapes.

TRYKK HER for å Stream` e / høre låta.

Tusen takk for at du deler på Facebook og hører låta. 

Tusen takk til mine venner og samarbeidspartnere som har
skrevet låta sammen med meg:
Tor Øyvind Quille, Åsmund Jensen og Finn Arild Aasheim.
 

Vil du følge min blogg på Facebook:
Trykk på denne teksten og meld deg inn i gruppa:
Susn sang og smurferi.

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen

————————————————————————————————————————————————————–

#låt #låtskriver #band #norskeband #live #artist #sanger #musiker #konkuranse
#thestream #thestream.no #musikkkonkuranse #musikere
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg