Takk for meg!

 

I L<3VE COUNTRYMUSIC.

I En kortere periode sang jeg i Countrybandet Texas Rangers. Jeg vil med dette takke så mye for musikk,
glede  og countrytoner som vi delte med denne herlige musikken. 
Lytt gjerne til ett av opptakene under.
Lykke til videre Texas Rangers.

A Bible and a bussticket home
  “/>

Flere opptak i dette innlegget: HER

Med countrymusikk hører jo også cowboy/cowgirlstilen til.

Tusen takk til Jim Stirling ved Stirling Station for cowgirl-dag for en tid tilbake.
Cowboychaps er kult
antrekk på hesteryggen som på cowboyshoot. Alt til cowboy og cowgirlklær får du hos Jim.
På bildet under benyttet vi anledningen til å spille og synge litt på Stirling station. 

Alltid morro å besøke Jim og Edel, enten for aktiviteter med barna eller en Jamsession. 

Denne dagen (bildet) var det verken sol eller solnedgang, så å ri baklengs inn i solnedgangen får jeg ha til gode. 🙂

 

Takk til Ida  også for en toppers dag på hesteryggen i høst.

Jeg har aldri vært fast bestemt på noe musikksjanger og liker mange typer sjangre. For tiden går det i Funk i gruppa
THE SESSION
(trykk for å se mer)

 

Vil du følge min blogg på Facebook, TRYKK HER og meld deg inn i gruppa: 
Susns sang og smurferi
Her blir det publisert om jeg synger offentlig.
Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen.

 

For Countrymusicprosjekt i fremtiden ta kontakt. <3 

#cowboy #cowgirl #jimstirling #cowboylandsby #countrymusic #country #hest #hestebilder #hesterbest 
#påhesteryggen #pålandet #chaps #skinnklær #skinntøy #hester #ri #cowboyhatt #besøksgård #Stirlingstation
#funkband #liveband #norskeband #countryband #funkymusic #music #musikk #band

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg