Fredagshilsen fra meg og The Session

THE SESSION 
 

Medlemmer: Egil Hjorteset vokal – Susann Sundquist vokal – Solveig Borgen vokal Sindre Sandvik – barytonsax Audun Os – tenorsax –   – Bjørn Tveøy trombone – Kim Koffeld trompet – Yngve Bjørge trompet Stein Kulseth piano – Øystein Halvorsen gitar – Svein Johnsen bass – Stefan Spång trommer

Sjanger: Soul, Blues, Funk, Rock

Et liveopptak fra Kulturpuben i Lillestrøm.

 

Vil du følge meg og min blogg på Facebook, TRYKK HER og meld deg inn i gruppa: Susns sang og smurferi, Her blir det publisert når jeg og mitt band opptrer offentlig. LØRDAG 14/10 i flammen Nittedal 

Flere opptak finner du her: 
http://susn.blogg.no/sang_og_musikk.html
Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen.

 

#nittedalsband #thesession #thesessionnittedal  #funkband #flammennittedal #musikk #norwegiansinger #vokalist

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg