Talentiade og Beat for Beat – Visit Rørvik i Ytre -Namdal :)

Etter mange år “i ro” deltar jeg på noe i Rørvik  igjen. Martna`s avisa skriver forhåndsomtale til 
årets Talentiade og den lokale Beat for Beat. Jeg har vunnet denne talentiaden tidligere
i min spreke ungdom, og til musikere`s sikkert store fortvilelse kjøpte jeg den gangen symaskin for
pengepremien. 🙂  :)) 

 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN,
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi.
 

VIL DU FØLGE MEG PÅ INSTAGRAM, HETER JEG: SUSNPUSEN 

 

#musikk #opptreden #avisomtaler #musiker #sanger #Rørvik #martna #talent #artist 
#visitrorvik #rorvik #lokalartist  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg