Øl-brille-smile-fjes

Apropo Ølbriller…  – Forrige innlegg, OM MEG.

Hey… Bare fordi at jeg  skrev et innlegg hvor  mange setninger sluttet med spørsmåltegn
ville tydeligvis  staveprogrammet hjelpe til med å gjøre ting  liiit raskere ..tydeligvis…
…Så veldig mange , mange flere en mine egne setninger ble spørsmålsformulert… hmm…

…..meeen , Takk o lov  ødela ikke dette “programmet” min “Immits`j” med ikke å sette punktum
da ville jo alle trodd at jeg var blitt helbredet fra dette syndromet… ikke minst, gjør ikke
programmet forsøk på å forkorte setningene mine, eller sudre det til med ukvemsord….såå,
(aldri begynne en setning med SÅ… ) Det gjelder å sette pris på det positive … Alt som blir slik
en hadde håpet på. Prikk-prikk-prikk. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg