If tomorrow never comes 2012 –

Blar meg gjennom gamle noter.

Det er viktig å fortelle de du er glad i at du er glad i dem <3

 

video:if tomorrow never comes 2012

Slik sitter jeg ofte å spiller og synger i “Lekekroken” min.
Kan fort bli JAM-SESSION også om noen musikere ramler inom.
I Lekekroken “finner jeg meg selv” om jeg har “mistet meg” … 🙂

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK,  TRYKK PÅ DENNE LINKEN, 
OG MELD DEG INN I GRUPPEN; Susns sang og smurferi.

 

#musikk #sang #opptak #iftomorrownevercomes #videoblogg 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg