The Story – privat opptak Sus`n / Følg meg på: Susns sang og smurferi på Facebook

Elsker denne sangen !
Sanger man elsker kan spilles om og om igjen, dette er en av dem… 🙂 

 

“GROMTID” i Lekekroken. 

Jeg er ikke så glad i å spille piano når jeg synger, men kan jo ikke ha en egen pianist gående hjemme på lønn
bare for at jeg vil slippe å spille. Så dette er til ære for leseren /titterne / lytterne mine 🙂

VIL DU FØLGE MEG PÅ FACEBOOK, TRYKK HER !! .. og meld deg inn i gruppen:
-Susns sang og smurferi. 

#susannsundquist #susn #thestory 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg