PENISVARMER – Til kulda setter inn :)

Da har jeg heklet noen timer. Jeg fant en fin oppskrift på en blogg. 
Desverre som med det meste, knota jeg litt, men når jeg får knota nok,
så finner jeg som regel en utvei… Jeg gir aldri opp !! 
Så her er  min Penisvarmer…FNIHIHIHSS FNihihihisss… 
Det vil si ikke MIN, da… men en fin gave. 😉 

 

“Olabukse-blå” …  Den er laget i 3 deler. Først “skaftet” …fnis fnis..
så pungen. Jeg laget den litt “strammere” enn på oppskriften….. :)) hihihihi…
Så snora /sløyfa til slutt som jeg tredde gjennom  hele, sløyfen gjør seg jo…

Dette var starten på “skaftet” / Penis… med hjelpetråd opp i gjennom arbeidet….

Dette var starten på pungen… den måtte jeg rekke opp flere ganger….mulig
jeg er litt dårlig på å lese oppskrift, men jeg finner som som sagt ofte en utvei…
Som du ser skreiv jeg ned underveis hva jeg gjorde , så er jeg flink
og noen er interessert, skal jeg nok klare til dels å skrive ned en oppskrift…

Det viktigste er at den stemmer til riktig formål…så  da bør vel de fleste 
gjøre om litt… det er vel bare på innsiden vi stort sett er like… er det ikke det da ?? 

Takk til : Jorun for oppskrift. TRYKK HER hvis du vil gå til oppskriften. 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK: TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN,
MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi. VELKOMMEN !!!

#penisvarmer #kuldasetterinn #heklapenisvarmer  #williewarmer #hekla #hekling #heklet #hekleoppskrift
#hekletoppskrift #kreativ #diy 
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg