FATTER`N (Med bakgrunnsstøy…)

HVORFOR MAN BLIR SOM MAN BLIR…. Eller Jeg er som jeg er…..
Jeg ser på meg selv som veeeldig heldig med foreldrene mine…
det er nemlig veldig flaks at nettop de møttes. Det skal jo litt til at han som
tilfeldigvis er faren min møter hun som faktisk er moren min… som sammen
faktisk har fått meg, som treffende nok  er datt`ra deres. hmmm…..

I min ungdom hadde jeg og  (Løkky mi ) noen kamerater… som både ringte
og kom på døra… Fattern sørget ofte for å skremme livskiten av dem. I det
ytterdøra gikk opp og de småkvisete “hannkattene” stod forventningsfulle klare
til å spørre om jeg var hjemme, brølte fattern: KÆM E DU !!!
Det peip i gutta og
de håpet nok mest på å synke i jorden der de stod… Og ringte de, tok han opp røret
og ropte: KA DU VIL?? De  la selvfølgelig på røret og fattern kunne få en anledning
til å overhøvle de neste gang de troppet opp… for så å løpe flirende inn i stua,
hikstende i latter og fryd over at han hadde klart å skremme dem… :))  
De satt seg nok mang en gang i bikkjehuset til den svære schæferen vår (tryggere
det…)  etter  et trykk på ringeklokka, i håp om at det var jeg som åpnet  og ikke
den ilsinte Finnmarkingen…

Fatter`n sørget for å påføre meg “Finnmarkssyndromet”, som blant annet består i å bli
unskyldt for bainnskap. (banning–oversatt til østlending) Jeg brukte mange år 
på å renses for bannskap… med “små – tilbakefall” i perioder… så når det bare
plopper ut enten i mine videoblogger eller ellers , så TILGI MEG,
(som politiet gjorde med han som kalte politimannen for “Hæstkuk” ) , jeg har det i
genene. Det er nok bare et aldri så lite tilbakefall. :))  Overhodet ikke ønskelig…

 
Jeg prøver å legge en utgave av denne videoen inne her, MED og UTEN bakgrunnsstøy…
Da visse i den alder`n (inklusive meg selv…) ikke klarer å skille musikk fra annen lyd.
Fattern skrudde gjerne på full guffe på stereo`n før som nå å roper: “DEIN HÆR MÅ DU
LÆRE DÆ !!!  ” En av de er Tammy Wynette sin – Stand By your man.
Så som bevis ligger den selvfølgelig som bakgrunnsstøy på denne filmen. 
TIL FATTER`N: DU MÅ KANSKJE TA DEN UTEN BAKGRUNNSSTØY…..
 
video:fattern 2012

Takk til : Fattern for godkjennelse og besøk ! <3

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN,
OG MELD DEG INN I GRUPPEN: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no
 

 #fattern #familie 
Vil du se videoen med ipad eller iphone, må du laste ned app`n
som heter PHOTON, gå deretter inn på bloggsiden via denne appen, og trykk
på videoen etter du har trykket på LYNET (symbolet) i høyre hjørne.

Hilsen SUSIBOM ! <3 

(sliter du med å høre hva som ble sagt pga musikken kan du trykke HER
da får du samme videoen uten bakgrunnsstøy 😉 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg