Hekleruvleravleriogreisann !! :) Oppskrift- Meg selv.

Måtte ta det litt med ro noen dager (uker..)  så innimellom annet fikk jeg 
omsider begynt å montere sammen de “gråè” lappene….grrrr… Ikke grrrr  fordi
jeg ikke ville , men fordi jeg alltid angrer på at jeg aldri fester trådene
underveis… Flere dagers prosjekt bare å feste alle trådene….

Ikke minst hadde jeg mere lyst til å legge det fra meg å lage noe annet…
jeg er jo ikke  FULLT så tålmodig som jeg burde vært…. og hvertfall ikke
når jeg må finne på oppskriften selv. Er nok en mye lettere måte jeg  kunne
montert denne på hvis jeg hadde vist hvor stor jeg skulle ha den fra begynnelsen av…
men det hadde jeg ingen plan på…. for jeg er best på “impulsiven” 😉 ..eller
“improsive`n” … 🙂 Den skulle egentlig bli en tunika, men jeg fant ut at da ble den 
 nesten samme da som mitt neste prosjekt….som er en tunika…tror jeg da…
(Ja, den skal jeg feste trådene underveis på ..)   

 

Oppdaga foresten at jeg manglet e overgang “gjennomføring” …heheh…etter jeg 
tok bildene, så den må fikses. (særli jeg gidder… , joda, det gjør det Sus`n..
for du er  såpass tålmodig…jaja…) 

 

 

Så…med meg selv som både modell og fotograf er det ikke like enkelt… 
og kanskje litt vridd, men den sitter godt på. 🙂 

 

 

Den er heklet med bare bestemorruter med heklenål str 3.00 m.m.  og garnet
vet jeg ikke hvor jeg har kjøpt, men et blankt bommullsgarn.
Totalt ble det 50 ruter /lapper. 🙂 

Den perioden jeg heklet rutene hadde jeg altid garn og nål i lomma. 
Uansett hvor jeg  stoppa dro jeg opp en tråd-ende… å begynte å hekle..
…sånn litt i smug liksom. Gubben kikka en gang bort på meg (på kino..eh…)
å lurte på om ikke jeg kunne legge vekk det derre kjerring-tøvet nå… hihihihi….  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg