The Right to sing

Det er så ubeskrivelig godt å synge litt igjen ! Spessielt denne.
Her i solo: The Right to sing,
som handler om   
-Retten til å synge, retten til å gjøre det man vil….


Foto: Dag Bryhn www.fotodag.com

Søndagen var det konsert i Nittedal kirke, med Nittedal Gospelkor som jeg er en del av. 
Kjempe gøy. Høy puls og høy Kirk Franklin faktor gjorde kvelden
knall fin og et hav av folk føltes det hele ekstra  inspirerende. Alltid godt med fulle hus.  

Må innrømme at etter en kveld med så mye bruk av  “energi” er det godt å lande i sofaen.
Passe gira, passe rusa på musikk og glede  og ikke minst svært takknemlig ! 🙂
Takknemlig for at jeg kan gjøre det jeg vil 😉 
Sangen har jeg sunget i blant annet min første store solokonsert i Rørvik.
Den betyr enda mye for meg om ikke mer. 😉


Foto: Henry Hopkinson


Foto: Henry Hopkinson

Dørklokka -“klang” dagen derpå og noen ønsket bestille billetter til neste  
konsert med  gospelkoret som er 6 desember. 🙂 Foruten alle godord, ros og positive
kommentarer på Facebook er dette også bekreftende. Suksess !! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg