DET BESTE JULEKALENDERTIPSET !!

Her kommer et av de gode påfunnene mine.
Rangering: GOD, har den fått fordi den ikke kosta skjorta, og ikke krevde all verden, heller 
ikke spessielt slitsom. Utenom alle  de 24 pakkene med  brikker som skulle pakkes inn da.
Slenger du deg rundt  imorgen så rekker du sikkert få tak i en slik kalender.
Ifolor har rask levering og det er sikkert maaange  andre fotohandlere som har  det også. 

LUKE NUMMER 1
Bestod av 8 brikker. Jeg puslet selvfølgelig puslespillet først og plukket brikker systematisk ikke
vilkårlig. 

DE NESTE LUKENE:
Består også av 8 brikker (ettersom jeg hadde 2 unger ble det fire til hver, hver dag) og  et bittelite 
helvete må påberegnes  om den skal deles med noen…, men det betyr at den falt i smak og de 
småeglet litt om hvem som skal legge  😉
Tror faktisk julaften pakken hadde flere enn 8 brikker…kanskje dobbelt.

Det hyggelige  med dette er at den i motsetning til denne pakkekalenderen som blir litt i 
bruk-og-kast-kategorien, kan denne tas frem  mange ganger og dermed bidra til felles  hygge
i mange år fremover. Sist idag for min del faktisk…
Bildene er  gode minner, som hjelper  småpøblene å minnes noe trivelig vi har gjort sammen. 

JULEGAVER OGSÅ:
Må innrømme at mens jeg var så godt i gang med å laste opp bilder, laget jeg like godt
mange flere så  gjengen av tanteunger fikk dette til jul 😉 Med bilder av dem 
selv da, vel og merke. 
GOD JUL… 😉 Litt tidlig vel…

Denne er bestillt fra ifolor.no men de fleste fotonettbutikker har disse puslespillene.
Husk å velg mange nok brikker da, så det blir flere pr dag,  eller tilpasset alderen på ditt barn. 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK; TRYKK PÅ DENNE LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA MI: Susns sang og smurferi.

#kalendertips #julekalendertips #advendtskalender #tipstilkalender 
#kalendergaver #jul #kreativ #juleglede #hobby 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg