Kalender tips 2012 (Til deg selv)

I år har jeg lovet meg ikke å kjøpe nye juepynteting….eh… SÆRLI !! vanskelig nok !
Det er jo såå mye fint. Når jeg lover meg slike dumme lovegreier er det 
vanskelig å ikke “gi meg selv” noen nye regler… heheh… Da sier jeg bare
at årets JULEKALENDER til meg selv er, å LAGE  1 julepynt for hver dag.
Det blir ca 24 stk… ifjord ble det julepynt. Hmm… så tilfeldig. 😉

Den runde  kula er  kjøpt , men pynten (bildet) er serviett og Decoupage. Da har jeg brått gitt 
barna TID 🙂 , meg selv TID med  barna, og JEG HAR FÅTT MEG noe nytt til jul :))

Du stusset litt på treet…??? Ja, jeg var av den typen som IKKE skulle ha plastik juletre. Her skulle
det lukte granbar. Desverre er gubben såpass allergisk at jeg måtte fire litt på krava… Jeg hadde
et grønt fint plastikktre engang, men ifjor fikk vi et nytt innfall…  Gubben er foresten ikke så mye
bedre  når det gjelder nye ting han heller, så det ble HVITT JULETRE . Jammen  syns jeg
det ble fint, ikke minst, stjeler det ikke  en eneste lysstripe… hihihi. Sikkert mange som ikke syns
noe om det , men samma det… jeg eeelsker det. Dessuten kan jeg fortsatt lage vakre kalender-
gaver til meg selv til treet.  😉


Dermed blir det noen nye kuler… 😉  Og noen  nye heklaengler. 😉 
Treet kom med lys akuurat passe fordelt. 

Her i huset er det JEG som pynter treet, foruten om  når jeg har vært for syk da, (traumatisk nok), men
så lenge jeg er frisk er det min jobb. Mens  gubben spiller julemusikk og prater skit som
underholdning. Barna  har andre juleoppgaver. På de årlige Juleverkstedene
våre (2-6 dager, alt etter hva vi ønsker) lager vi mye fint. De pynter julehuset og ikke minst 
SITT EGET TRE. Minsten pynter det et par ganger iløpet av dagen, så her får pynten 
svingt seg.  🙂

GOD JUL !! GOD KALENDERGAVE TID 😉 Så ble det noen juleting i år også…..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg