KALENDERLUKE 2 2012 (søndagsluke)

Hva kan du gi i hverdagen. Hva kan DU bidra med  for en annen??
HVERDAGEN ER OGSÅ VIKTIG

Skjermdump fra video. Trykk på playtegnet under for å se video. 
Har du ipad eller iphone, les lenger ned hvordan du ser videoen.

 

video:stttekonsert thien 2012 luke 2

Julen er en tid hvor vi alle tenker på å gi ! Da er vi alle ekstra 
gavmilde, og stolte er vi av det og., men er det ikke viktig
å være gavmild resten av året også….?
De fleste vet at det kan koste
litt å gi, enten økonomisk, eller tidsmessig, eller ikke minst energi.
Hva hvis alle tenkte tanken : HVA kan JEG gi ?
Jeg spurte meg selv når jeg så denne konserten ,til inntekt for Thien skulle
holdes at: Hva kan JEG gi !  Jo, jeg kan faktisk gi en sang.

Å synge er jo av det enkleste jeg kan gjøre nå, hvis formen er bra. (…)
På denne konserten var det mange som bidro til en flott konsert.

Her er de 2 siste innslagene fra konserten. Opptaket er gjort med 
telefon så kvaliteten er litt dårlig. Det er vel tanken som teller….  

For å se mine kalenderinnlegg med IPAD elle IPHONE må du
laste ned en app, som ser slik ut:

Du må logge gå inn på bloggen / innlegget VIA denne appen, 
og trykke på LYNET nederst i høyre hjørne, så på filmen. 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN/
LINKEN, OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no 

Vil du følge meg på instagram, heter jeg : Susnpusen

#sang #videoopptak #liveopptak #konsert 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg