KALENDERLUKE 5 JULEN 2012

JULENILSEN ! 🙂 

Det nærmer seg…Ja, …altså… jul faktisk. Imorgen deltar jeg på
julekonsert i Nittedal kirke kl 20.00…  2 stk kor… 🙂 Så her synges det julesanger
fra september omtrent, så det  skorter ikke på julestemningen.

Må innrømme at Skomakergata er det som gir meg ekte julestemning…
regner med jeg har med meg mange  på samme tanke.  😉 

Men jeg tilpasser meg selvfølgelig et mer moderne samfunn… er jo
ikke helt urokkelig heller.. (særli) . Linus i Svingen var jo artig da…
hvorfor sender de ikke det  oftere…?? 
Meeen, nå kom jeg på det (glimter til..) jeg er jo kanskje voksen…
Derfor skal jeg holde meg til… Skomaker Ali, Nissene på Låven..
og…tja…hva mere har vi…? … The Julekalender…, ja, jeg har egentlig
i årevis hatt planer selv om å lage julekalender…pokkers kreativitet egentlig.
Hjernen til “visse personer” er innstillt på automatisering av 
nye ting… det går ikke over… 😉 Men de du får her på bloggen er det
jeg får til alene… 😉 Så en gang…uti den laaange fremtid
kanskje det kommer en annen type  kalender fra smurferiet… :)) 😉 

Ps. Vet du det at jeg eeegentlig laget en kategori på bloggen som het 
Julekalender 2012… du.. vet du hva… det funka faktisk ikke… ..og vet du hva?
Jeg merka det ikke før et sted mellom luke 2 og 3…  Samma det vel! 

Ha en fin onsdag ! 

 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPEN: Susns sang og smurferi.

 

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen.

 

#julenisse #jul #julekalender #vinn #latter #christmas

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg