KALENDERLUKE 6 JULEN

Luka di ! 🙂 

Skjermdrop av videoen under.


video:kalenderluke 6 2012

Luke 6, din heks… 
Jeg stusser jo litt innimellom hva foreldrene mine gjorde galt…
for at  de fikk meg.. Jeg var vist fryyyktelig snill og veloppdragen som liten, 
Gjorde det jeg fikk beskjed om og sa JA…til alt og smilte.
 
Nå Lurer jeg litt på : Når og hvor gikk det galt… hva skjedde med det snille barnet..
og lurer på om det ligger som en mekanisk feil at jeg mååå være litt 
usieriøs. Jeg må ta igjen  for det veloppdragne… Jevne ut…
Jeg prøver være forsiktig her i husmorsmurferiet, ikke støte noen, men 
har du problemer med noe av innholdet kan du jo bare finne deg 
en annen blogg… mote, hvis ikke lettkleddhet kanskje plager deg også da..
..eller en hverdagsblogg, eller en interiør blogg… hvis ikke  finner du jo mine
seriøse sider på matbloggen også da.. el de andre sidene…  😉

Ha en fin torsdag!
Ps. Hvis du vil høre meg synge så kan du høre  det i
Nittedal Kirke idag kl 20.00, solgt  veldig mye billetter, så ingen garanti. 🙂

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK; TRYKK PÅ DENNE LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurfeir / Susn.blogg.no 

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg : Susnpusen.
 

Hvis du har IPAD eller IPHONE og vil se mine videoer , må du laste ned en app
somheter PHOTON. Tror den er gratis nå.
Når du ar lastet den ned,  går du inn på bloggen, og blogginnlegget
og trykket på “lynet” i  høyre hjørne.

Den ser slik ut: 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg