KALENDERLUKE 8 JULEN

Luke til deg 🙂
Journalen din til gjennomlesing…

video:kalenderluke 10 2012

Lørdagsluka di….
Lørdag…mmm… såå deilig å våkne til lørdag… apropo våkne….
dagen blir ikke helt den samme når du våkner med en sveis du
ikke har sjangs å få gredd ned… en sveis som viser i hvilken krøll
puta lå i og en nakke som kjennes ut som puta var like stor som dyna…
Ps. Disse journaltekstene er IKKE mine ..bare så du vet det…
i min journal hadde det sikkert stått: Denna er det ikke mye håp for… 😉 blunketryne…

Samma det,  lørdag er lørdag. Ønsker dere en fin dag !

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: susns sang og smurferi / susn.blogg.no

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: susnpusen

 

#hår #kulsveis #heisveis #journal #idioti # humor  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg