KALENDERLUKE 9

Sangopptak.
 

Skjermdump av videoen under.
Vil du se videoen fra din IPHONE eller IPAD, Se nederst på innlegget.
video:sndagsluke 2012 a dream is a wish

SØNDAGSLUKE:
Ja, ja, ja…jeg skjønner at du har ventet lenge idag på din luke….
Dette bunner i et aldri så lite problem. Derfor får du noe helt annet
enn det som var planen. 🙂 Du liker det vel alikevel… 😉 ?
Planen var , å gi deg et opptak fra konserten som jeg sang på  på torsdagen.
Desverre var den lagret i VLC…hmmm, ikke bare bare å få det
til å høres normalt ut i IMOVIE.  Hørtes faktisk ut som det foregikk heelt
andre ting enn sang. Så gled deg over et aldri så lite innslag fra min stue.
Du er nå flue på veggen når jeg øver. Opptaket er fra IPHONE`n så
kvaliteten er nok ikke det beste her heller.

Tiden får vise om jeg klarer å servere det som var planen kanskje neste søndag! 
Ønsker deg en fortsatt fin aften.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no 

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: susnpusen 

#opptak #live #musikk #sang #sangopptak #jul #konsertopptak 

Denne appen trenger du for å se mine bloggvideoer på
din IPHONE eller IPAD.
PHOTON; heter den, når du har lastet den ned, går du inn på siden via
denne appèn og trykker på lynet nederst i høyre hjørne.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg