KALENDERLUKE 13- SELVESTE LUKCY-LUCY`S DAY


Skjermdump fra filmen under.
Tusen takk til vidunderungen som var intervjuer 😉
(Som tåler en ironisk, idiotisk og litt halvstabil kjerring 😉  )
video:kalenderluke 13 2012

Lucky-Lucy…det er MITT begrep. Mitt eget begrep på den heldige 
som får være Lucia. Eller «Den hellige Lucia av Siracusa» som hun
etter sin martyrdød ble kalt. (Wikipedia)  :))
Jeg fikk heller aldri vært Lucia og  Føler meg enda snytt for noe…
Jeg har sikkert mange sutrere og traumatiserte med meg ??
Samma det… idag gjelder det!! Mange Lucky-Lycy`s idag…
min sympati går til de ulykkelige andre. 😉 …som går bak…

Ville du hatt en mørkhåret, småbråkete og litt småfrekk jente som Lucia??
Min mormor var faktisk helt svarthåret i håret, nesten så det var blått..
jeg lurte  på hvor hun egentlig var fra, men nå har jeg begynt å undre litt på 
om hun faktisk bare alltid farget håret…

Sjekke neste blogginnlegg… for jeg fikk jo 
selvfølgelig ikke til å laste opp mer i dette innlegget HRMFT!!! 

Ha en fin Lucia!! Vi minnes en helgen. Santa Lucia 😉 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE
TEKSTEN, OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen.

#kaos #dopa #idoiti #humor #klovn #tull #ironi #video #lucia 

5 kommentarer
    1. Hallo! 🙂 Jeg digger bloggen din, er fast leser hihi<3 Lurte på om du vil kommentere et innlegg på bloggen min og kanskje bli fast leser? 🙂

    2. Kjempefin blogg! Jeg har forresten en linkerunde på bloggen min, så om du vill så er det bare og melde seg på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg