KALENDERLUKE 15 JULEN 2012

video:kalenderluke 15 2012

Lørdagsbloggen! Luka di er klar ! 
Ut med tanta… hu benytter enhver anledning til å si noe dritt…om
meg, eller andre for den saks skyld… :))
Uansett hvem som lager videobloggene her i kalenderen
ønsker  “vi” dere en fin lørdag. Er det temaer dere vil disse personene
i kalenderen skal ta opp, kan du bare “melde på” …
Hepphepp!!!
Noen sier jeg kan ha konkuranse på bloggen…men deseverre så er 
konkuranse instinktet mitt såå lavt at jeg ikke vet hva det skulle bli… 
I spill (sæærlig kortspill) har jeg alltid sagt: Om jeg vinner eller
taper er meg revvvneende likegyldig… ;))
 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK ; TRYKK PÅ DENNE
LINKEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no


Får du ikke sett bloggvideoene på din IPAD eller IPHONE,
Last ned app`n PHOTON, og gå inn på blogginnlegget via  denne appen,
Start ved å trykke på LYNEt (symbolet) nederst til høyre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg