KALENDERLUKE 16 (Sangopptak /Julecd)

FRA MIN JULEPLATE 

Skjermdump fra filmen nedenfor.
Får du ikke sett filmen, les nederst på innlegget.

video:kalenderluke 16 2012

SØNDAGSLUKENE MINE ER MUSIKALSKE. 🙂
Ja ! Det er jeg som synger. Opptak 1999 hentet fra min Juleplate utgitt samme år.
“MIN HØYTID.”  Bildene er fra nyere tid.
Denne juleplata ble innspillt og solgt første gang på min Julekonsert i Nittedal Kirke
1999. Jeg på solo og med meg hadde jeg en pianist og en på trompet.
Jeg har blant annet hatt flere slike egne konserter og noen mindre.
Det første bildet  i denne videoen er 
utsikt mot Nittedal Kirke. 😉 
Skulle du være så heldig å ha opptak av meg så ta kontakt.  🙂

GOD SØNDAG TIL VENNER OG BEKJENTE.

Synes jeg kan tillate meg å publisere disse fra forrige året, når andre
kalendere blir publisert år etter år 😉 

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN / TEKSTEN
OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / Susn.blogg.no

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: Susnpusen

#sang #privatvideo #jul #deiligerjorden #musikk #julesang #konsert #DIY

Vil du høre flere musikkopptak / LIVE opptredener med meg TRYKK HER
og bla deg nedover på siden.  

Får du ikke sett videoen på iphone og ipad, må du laste ned
appèn PHOTON, Da kan du se videoene gjennom denne appen, ved å
trykke på Lynet nederst til høyre i appen når du er inne på videoen. 😉

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg