KALENDERLUKE 17


Skjermdump fra videoen under.
Vil du se filmene mine på IPAD / IPHONE kan du det ved
å laste ned app`n PHOTON. Gå inn på blogginnlegget /videoen via denne app`n
og start videoen ved å trykke på lynet (symbolet) nederst til høyre.
Se bilde av appen nederst i dette innlegget. 
video:kalenderluke 17 2012

GJESTER I BLOGGEN IDAG IGJEN:
..Foruten om alle gjestene i bloggen.. må jeg innrømme at når jeg
kommer i morratåka i halvsvime gående  inn på badet og jeg 
går meg på en av parykkene…skvetter jeg noe så inni….
flirer litt for meg selv…og VIPS så blir det født en ny blogg før jeg vet ordet
av det.. de oppstår når jeg minst aner det.

Det er viktig å invitere folk til jul. Ikke minst viktig å invitere de som ikke
nødvendigvis har så mange. Gjesteblogger`n sier hun ikke er vant til
verken å bli pratet til eller andre folk, så jeg syns det var greit å
“ta henne inn i varmen ” 😉
God mandag “folk`s” !! 🙂

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE
TEKSTEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi /susn.blogg.no

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg