KALENDERLUKE 21 Den dagen verden skulle gå under.


Skjermdump av videoen under
video:kalenderluke 21 2012

Verden har vist enda ikke gått under… selv om noen trur den skulle det… 
Maya indianerene skjønte ikke selv hvor vi “nordboere” hadde fått
det fra at verden skulle gå under… en slutt er alltid en start på noe nytt sier de…
Forutenom at vitenskapen viser oss at en gang vil det skje..men det er da så leeenge til..
at jeg fortsetter å føre opp planene mine i kalendern (Icloud) 

DERFOR KAN VI TILLATE OSS Å TENKE FRAMTIDIG :
Hver dag fødes det en komiker, bruk prevensjon !! Ja, for som forelder
så kan du faktisk risikere å få en komiker, du kan risikere vanligvis (seriøst nok)
at dine barn skriver selvbiografi eller “boken om mine foreldre” eller “boken om meg”
Kan du se  for deg hvordan dine barns bok vil bli. Hvordan blir du fremstillt…
Ja, ja, det går sikkert bra..

Blir litt anpusten av tanken… .

Du kan nå tenke deg om du får en komiblogger..og ikke bare en bok servert
før du har bare 10 år igjen og du begynner å bli litt “sliten eller skakkkjørt” …
men du får alle dine idiotiske  handlinger og tragiske situasjoner du
faktisk angrer litt på servert i en komi-parodi….eh…Ja, så SÅ SMIL  TIL VERDEN 
OG VERDEN SMILER (eller LER…med deg da..) TILBAKE.

Nei, nå har jeg “skrevet meg vekk” .
God undergang til deg. Håper du
får med deg filmen “Mitt liv i REVY” før du reiser,hvor du nå enn skal. Tror du på engler,
indianere, Gud, eller andre Guder.. 😉  kommer du tilbake hit for flere liv, eller lever de
andre steder, SAMMA DET … Velg din virkelighet, velg ditt liv, velg deg et
sett med foreldre og for  Guds skyld velg deg dine barn.. 
Muttern og Fattern får kjørt seg. Takk o lov tåler de det ! 🙂 Vi blogges ! 🙂

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE TEKSTEN/
LINKEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no

Vil du følge meg på Instagram, heter jeg: susnpusen


#familie #tull #humor 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg