SISTE KALENDERLUKE – SUS`N LIVE-FRA KONSERT #Susann Sundquist

Dette er den siste luken i Kalenderen din her fra Smurferiet.
Det er selvfølgelig ikke det siste blogginnlegget… 😉
Luke 24 er  LIVE -opptak fra Konsert. 🙂 2012 Ferskvare 😉
Lyden skulle vært anderledes, men sett på deg hodetelefoner så blir det
mange  hakk bedre. Takk til de som ønsker seg sanger som skal  synges på konserter.
Ingenting er som å vite at folk VIL HA det de får.  
video:den siste kalenderluken julen 2012

F

OR EN BEDRE LYDOPPLEVELSE: SETT PÅ HEADSET.

Denne sangen er en av de jeg liker best av julesangene. Ihvertfall
de av nyere dato. Carola`s – Himlen i min famn. Jeg takker Carola
for musikalsk inspirasjon. 
Opptaket er gjort med et videokamera og klipp fra telefon opptak.
Dette legger jeg alikevel til her på bloggen til alle mine venner /slektninger / bekjente som
ikke har anledning til å reise på konsert. Er du en av de bør du IHVERTFALL
ta på deg hodetelfoner !!!
Opplevelsen av lyden på konsert er selvfølgelig noe helt annet. 

Takk til deg som har fulgt denne noe useriøse og til tider seriøse jule/-adventskalenderen.
Takk for at nettop du har bidratt til å holde lesertallet høyt oppe.
Selv om det ikke var det som var poenget med denne bloggen…men artig
med en bonus. 🙂
Bloggen er mitt visittkort.
Vil du gå tilbake på alle kalenderinnleggene trykker du på “Annet” i kategoriene til venstre
i bloggvinduet.  Du er velkommen til å dele alle disse innleggen. Noe mine nærmeste
ikke fikk gjort ifjor. 😉 Du har lov! 😉
Takk til de som tar bilder og film. 🙂

“Alle vi ” i Smurferiet ønsker deg en fredelig juletid og et berikende godt
nytt år.  Julepølser og fleskehilsner fra Sus`n 

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=

Ønsker du å se julekalenderlukene i fallende rekkefølge trykk på Julekalender 2012 øverst 
til venstre på bloggen, under kategorier. 🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg