KALENDERLUKE 23 , På tide å ta farvel.

På tide å ta farvel.
 
 
 
Skjermdump fra noen av videoene.

Får du ikke sett videoene med din IPAD eller IPHONE, Last ned appen: PHOTON
Og se bloggvideoene via denne appen, og trykk på symbolet: LYN , nederst
til høyre i app`n. (se bilde nederst i innlegget.)

 

video:kalenderluke 23 2012

Så er vi snart ved veis enda, ihvertfall når det gjelder Advent. 🙂
Det ble ikke “veis-ende” den 21 som noen luringer hadde spådd..
Sånn går det når vitenskapen skal se på alternativt… mulig jeg
erter på meg “gråstein” ved å si dette, men det blir ofte slik…  😉
Jeg er glad jeg kjenner luringer både i alternativ bransjen og i
vitenskapèn, da er man beriket faktisk og får mulighet til å høre Begge sider
Foruten om at jeg ikke trodde vi skulle gå under…ihvertfall
ikke brått og plutselig den 21, hadde kanskje ikke de som trodde 
det  gjort  alt det de måtte oppleve først den 20.. heheh…så “Itj no som e
så gæli at de`itj e bra for no. ” 

Uansett….vi har 1 kveld igjen til jul, er du en av de som MÅ SE HOVMESTER`n ??
Eller som MÅ gjøre ditt og datt for å få julestemning… Det er vi vel alle, noen
bare litt verre enn andre. 
Før i tiden pyntet vi treet denne kvelden fordi jeg var VANT TIL
å gjøre det slik vi gjorde det i barndomsheimen… jeg har nok sluttet med dette
og gjort  det tidligere i de siste årene, så derfor har jeg ikke planer om det ikveld.
I kveld skal jeg derfor sette meg ned å nyte synet av juletreet, englene og nissene.
Jeg skal sette meg ned å tenke på dager som har gått. Gruble over setningen i
sangen..”Tider skal komme Tider skal henrulle” og ” slekt skal følge slekters gang”.
Jeg har undret på hvorfor jeg blir så melankolsk akkurat over de setningene…
Snodig nok. Snodig nok  som med setningen “…elsker elsker det å tenker”… akurat 
når det gjelder det tror jeg  det må ære sammensetningen av tonene… selvom 
det er “fint nok å elske” … heheh… :))
Nei nå får det være nok, resten av nevrosene finner du i dagens luke. 
God veslejulaften.

VIL DU FØLGE MIN BLOGG PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE LINKEN /
TEKSTEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi / susn.blogg.no

Vil du følge meg og mine glutenfrie, eggehvitefrie, matblogger, mine heklaoppskrifter,
eller mitt kaos, eller du vil følge meg som sanger / musiker eller blogger på
Instagram, heter jeg: Susnpusen.

#susnpusen #https.//susn.blogg.no #susn #humorblogg #humor #san #musikk 
#sanger #videoblogg #julemusikk #julesang #glede #latter #susnblogg

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg