KALENDERLUKE 22 – Inntrenger?


Skjermdump av filmen nedenfor.
Får du ikke sett filmene , se lenger ned for rådyr.. gode råd, som ikke er dyre. 
video:kalenderluke 22 2012

En inntrenger i luka…nei, innringer var det… Velkommen til deg og takk
med det samme. Var ikke lange visitten, men trivelig uansett. Trivelig 
at du kom, men sannelig trivelig når du går og…

Denne tanta er litt sleip og utidig til de fleste…så ikke nok med det,
men hun har nå fått hit barnebarnet sitt og… Dårlig at hu er frekk mot gubben
min syns jeg. Skal bli godt når jula er over. 😉

Ha en fin lørdag alle sammen. 😉 

VIL DU FØLGE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK, TRYKK PÅ DENNE 
TEKSTEN / LINKEN OG MELD DEG INN I GRUPPA: Susns sang og smurferi /
susn.blogg.no

Vil du følge meg på Instagram:  Heter jeg Susnpusen

#vits #tjukkesteslekta #galskap #idioter #idioti #gal #crazy 
#komisk #tull

Får du ikke sett filmen på din IPAD / IPHONE, last ned app`n
PHOTON. Gå inn på bloggen via denne appen og trykk på symbolet : LYNET
nederst til høyre.
Ser slik ut:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg